Facultatea de Arhitectura de Interior, anul universitar 2011-2012

Disciplina Grafica pe calculator, anul 1, sem. 2

Lucrare nr. 3 - Wassily chair , Marcel Breuer

Timp de lucru: 1,5 ore

Aceasta lucrare testeaza cunostintele de modelare virtuala dobandite in cursul semestrului. Aveti de realizat celebrul scaun Wassily al lui Marcel Breuer, pornind de la imaginea scanata furnizata aici (in partea de jos a paginii).

Creati-va un folder cu numele vostru pe desktop. Copiati aceasta tema in folderul nou creat. Salvati imaginea de mai jos in acelasi loc, apoi asteptati ca profesorul sa va dea permisiunea de a incepe testul.

Inserati imaginea de referinta ca fundal de lucru in Rhinoceros. Lucrati in mm, respectand scara grafica. Folositi imaginea doar orientativ, respectand prioritar urmatoarele cerinte:

  • tot scheletul e realizat din teava cu diametrul f20mm;

  • toate razele de racord sunt de 40 mm (masurate de la centru arcului la axul tevii);

  • tevile invecinate sunt tangente (se ating, dar nu se intrepatrund);

  • toate segmentele de teava sunt orizontale sau verticale, mai putin cele evident inclinate de la sezut si spatar (pantele acestora se preiau cu aproximatie din poza);

  • scaunul are un plan de simetrie vertical care trebuie respectat cu strictete.

Se va acorda atentie maxima modelarii riguroase a scheletului. Fasiile de piele trebuie reprezentate, dar ele pot fi redate aproximativ, fiind permise mici erori ca cele care se observa in modelul oferit alaturi ca exemplu.

Salvati modelul in folderul de pe desktop creat la inceputul acestei lucrari. Asteptati ca profesorul sa va permita scrierea pe server si transferati-va folderul in INT/ANUL1.

Press left mouse button to ORBIT. Press right mouse button to ZOOM.